Δεν ήμουν σίγουρος ότι θα πήγαινα στην εκδρομή αυτή του ΟΦΣΕ στις 7-8-9 Σεπτεμβρίου στα Λουτρά της Κύθνου για τον λόγο ότι είχα τακάρει το σκάφος μου στο Parking για να το καθαρίσω. Όμως ο πολύ καλός μου φίλος Βαγγέλης Βαλλιανάτος ιδιοκτήτης της πασίγνωστης εταιρείας EVAL μου έριξε την πρόταση να πάμε μαζί με το δικό του φουσκωτό. Έτσι λοιπόν την Παρασκευή 7 του μηνός Σεπτεμβρίου φορτώσαμε τα μπαγκάζια μας στο καμπινάτο Oceanic και 17:30 η ώρα αναχωρούσαμε για την Κύθνο.

Αφήσαμε τον Πάτροκλο με έναν καιρό ονειρεμένο και σημαδέψαμε τον Τάμελο το νότιο ακρωτήρι της Τζιάς. Ο αέρας νοτιοανατολικός στην αρχή με μικρό κυματισμό χωρίς κανένα πρόβλημα. Μετά τον Τάμελο όμως μεταξύ Τζιάς και Κύθνου το κύμα δυνάμωσε και φυσούσε λίγο παραπάνω (γύρω στα 3 με σκάρτα 4 μποφώρ) με το σκάφος να ταξιδεύει σχετικά καλά.

Σε μια ώρα κι ένα τέταρτο περίπου παρακάμψαμε τον Κέφαλο της Κύθνου, το βόρειο ακρωτήρι του νησιού, και γυρίζοντας δεξιά προς την μαρίνα των Λουτρών είδαμε την τέλεια μπουνάτσα, όσο έβλεπε το μάτι σου μέχρι την Σύρο. Μπαίνοντας στο λιμάνι των Λουτρών σε όλη την δεξιά πλευρά του ντόκου ήταν δεμένα τα σκάφη του ομίλου μας. SCORPION, LASER, MARVEL, APACHI, OCEANIC, EVRIPUS αραγμένα στην σειρό κι όλα ελληνικής κατασκευής. Μπράβο μας!

Δέσαμε πρόχειρα αριστερά πάνω στο φουσκωτό της σχολής καταδύσεων και κάποια στιγμή όταν έφυγε ένα σκάφος πήγαμε κι εμείς δίπλα στα άλλα σκάφη του ομίλου μας. Στην παρέα μας ήταν και ο Δημήτρης ο Χουρμουσιάδης με το ιστιοπλοϊκό του, μέλος του ομίλου που είχε παλιότερα φουσκωτό, αλλά κάποια στιγμή αποφάσισε να αλλάξει. Το βραδάκυ βολτάραμε στον γραφικό κόλπο με τα μαγαζάκια, που τα τραπεζάκια τους είναι πάνω στην άμμο. Μιλήσαμε, γελάσαμε και αργότερα μαζευτήκαμε όλοι μαζί στο ντόκο που ήταν αραγμένα τα σκάφη, βγάλαμε τραπέζια, καρέκλες, ποτά, ξηρούς καρπούς, γλυκά και το ρίξαμε στο τραγούδι. Συνοδεία της κιθάρας μου έγινε το έλα να δεις.

Πόσο χαίρομαι να βλέπω τους φίλους μου να περνάνε καλά. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου. Κοιμηθήκαμε στο ΠΕΛΑΓΟΝΗΣΙ, στο ιστιοπλοϊκό του Δημήτρη. Την άλλη ημέρα Σάββατο πρωί πρωί με το ταξι ανεβήκαμε στην χώρα, γιατί ήταν το γενέθλιο της Παναγίας και είχε μια εκκλησούλα που γιόρταζε. Οι κάτοικοι είχαν στρώσει τραπέζια γεμάτα με ενα σωρό φαγητά για τον κόσμο που είχε πάει να προσκυνήσει. Κρέας στο φούρνο τυροπιτάκια, τηγανητό μπακαλιάρο, σπανακόπιτες, κεφτέδες, τυριά, γλυκά τι ήθελες και δεν το είχε. Τα πάντα. Μπράβο τους.

Έγινε η περιφορά της εικόνας γύρω από την εκκλησούλα με όλο τον κόσμο συνοδεία. Ανεβήκαμε και στην πλατεία της χώρας περνώντας ανάμεσα από τα διάφορα μαγαζιά τα φρεσκοβαμένα με χρώματα που μαζί με τα λουλούδια είναι μια ζωγραφιά. Με ταξί κατεβήκαμε στην μαρίνα και όλη μέρα ήμασταν αραχτοί με το μπάνιο μας πίσω εκεί στην παραλία με τ’ αλμυρίκια και το μεσημέρι το τραπέζι μας περίμενε στο ιστιοπλοικό. Λίγη ξεκούραση το μεσημέρι και το βράδυ πάλι στο ντόκο με την κιθάρα του δώσαμε και κατάλαβε. Σήμερα είχαμε πιο πολύ κόσμο γιατί είχαν έρθει ξένοι από άλλα σκάφη και γίναμε όλοι μια παρέα.

Νησιώτικα, σέρβικα, χασάπικα ο φίλος μου ο Αχιλλέας με το ζεϊμπέκικο μέχρι disco και μπλουζ χορέψαμε πάνω στο ντόκο. Όλα τα παγκάκια της μαρίνας τα είχαμε μεταφέρει για να χωρέσουμε. Τα πήγαμε βέβαια μετά στην θέση τους. Έτσι έκλεισε η αξέχαστη αυτή βραδιά του Σαββάτου.

Κυριακή πρωί ο καιρός βοριάς είχε δυναμώσει με ένα γεμάτο 4άρι. Αποφασίσαμε να φύγουμε όλοι μαζί παρέα με στάση για μπάνιο στον κόλπο που είναι μέσα απ’ το φανάρι της Μακρονήσου, όπου και θα έκοβε ο καιρός. Βγαίνοντας από την μαρίνα των Λουτρών και στρίβοντας αριστερά για τον Κέφαλο η ταχύτητά μας έπεσε πολύ γιατί τα κύματα ήταν μεγάλα και όρτσα.

Όλα τα σκάφη του ομίλου που ήταν δίπλα μας σε κάποια σχετικά μικρή απόσταση είχαν κόψει ταχύτητα. Σιγά σιγά φτάσαμε στον Κέφαλο, και γυρίζοντας αριστερά πήραμε τον καιρό στο πλάι, οπότε τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα. Για τον Τάμελο της Τζιάς ταξιδεύαμε δευτερόπρυμα χωρίς κανένα πρόβλημα, όπου και κάναμε μια ανασύνταξη. Μέχρι το φανάρι της Μακρονήσου ο ίδιος καιρός. Μέσα δεξιά στον κόλπο ήταν μπουνάτσα. Δέσαμε σάντουιτς μεταξύ μας, ρίξαμε τις βουτιές μας, γελάσαμε, είπαμε τις εντυπώσεις μας και κατα τις 15:00 η ώρα ανεβαίναμε στο τρέιλερ, που μας περίμενε στην γλύστρα της Αναβύσσου.

Έτσι τελείωσε άλλη μια θαλάσσια εκδρομή του ΟΦΣΕ κι ευχόμαστε τέτοιες εκδηλώσεις να γίνονται πιο συχνά για να μας φέρνουν όλους εμάς τους φίλους του φουσκωτού σκάφους πιο κοντά στην θάλασσα, που τόσο αγαπάμε.